No Photo Available
Quicklinks
Top Links
main detailsbiographyby votesphoto galleryquotes
Filmographies
by yearby typeby ratingsby votesby TV seriesby genreby keyword
Biographical
biography
Did You Know?
photo galleryquotes

Quotes for
Donna Marco (Character)
from "Baywatch" (1989)

The content of this page was created by users. It has not been screened or verified by IMDb staff.
"Baywatch Nights: Takeover (#1.11)" (1996)
Mitch Buchannon: [meeting Donna for the first time and shaking her hand] Hi. I'm, uh, Mitch Buchannon and, uh, well, if you're going to be one of the new waitresses here, let me assure you that you'll be getting all of my business.
Donna Marco: [grinning] Well thank you, sugar! I'm the owner.
Mitch Buchannon: Oh.
Donna Marco: But I will appreciate your business.

Mitch Buchannon: Hey Donna! I need a favor. There's a guy I want you to meet.
Donna Marco: Guy you want me to meet?
Mitch Buchannon: Uh, actually, I said that wrong. He wants to meet you.
Donna Marco: It amounts to the same thing.
Mitch Buchannon: It's just an introduction.
Donna Marco: Introduction leads to a conversation. To invitation. Then it's dinner. He's charming. We dance. He's cute. He says this, I say that, we leave, he wants to go to my place...


"Baywatch Nights: The Creature (#2.2)" (1996)
Griff Walker: Alright, don't try to keep up with me, just do the best you can.
Donna Marco: Are you saying I'm not as good as you?
Griff Walker: No, it's not a matter of being good, it's just that there's no comparison. You're a little girl and I'm a...
Donna Marco: A He-Man?
Griff Walker: And now you're getting all sensitive on me.
Donna Marco: Sensitive. You think this is being sensitive?
Griff Walker: Just forget I said anything.
Donna Marco: No. You said I can't beat you.
Griff Walker: Please, Donna. You're gonna get your feelings hurt and I don't want you to hate me.
Donna Marco: Grif, I could never hate you.
Griff Walker: Then yes. What I'm saying is, you can't beat me.
Donna Marco: Wanna bet?


"Baywatch Nights: Thief in the Night (#1.15)" (1996)
Donna Marco: [on the phone] Hello? Oh, no no no, baby, I love the club! And I'm gonna turn it into a real moneymaker. Yeah. Me too. Mm-hmm. Well, I'm just gonna do a run-swim-run. Okay. Bye bye.
Mitch Buchannon: Run-swim-run, huh? In training for something special?
Donna Marco: [laughs] Yep, I'm gonna be a lifeguard. Just like you.
[leaving her belongings on the beach]
Donna Marco: Don't let these walk away.


"Baywatch Nights: The Rig (#2.3)" (1996)
Donna Marco: Griff! Hey, where's Mitch?
Griff Walker: Uhh, he's not back from the oil rig yet.
Donna Marco: Oh no. I really wanted to tell him something. I rescued my first person today!
Griff Walker: From drowning?
Donna Marco: Yes, from drowning! Well, well, not really drowning, but sort of. I mean, he could have drowned. But I was there, so he didn't!
Griff Walker: Then you saved him.
Donna Marco: Yes!
Griff Walker: Alright, Donna, way to go!


"Baywatch Nights: Code of Silence (#1.17)" (1996)
Donna Marco: [approaching her pool table, which has been taken over by potential troublemakers] Hi guys! Mind if I join you?
Jack: [wide-eyed] Not at all.
Donna Marco: So, you havin' a good time?
Jack: It's better now that you're here.
Donna Marco: Know I heard a vicious rumor.
Jack: Really?
Donna Marco: That some guys are going around bashing bars and generally acting like idiots.
Jack: [innocently] We heard about those guys.
Donna Marco: Hmm. Well. It's not gonna happen here.


"Baywatch Nights: Payback (#1.13)" (1996)
Donna Marco: [to Griff, who can't make his rent] You're three months behind. Look, it's tight for me, too. No matter who says what about my so-called sugar daddy, I still have to make this place work.


"Baywatch Nights: Thin Blood (#1.12)" (1996)
Ryan McBride: Hey Donna!
[jogging up to her]
Ryan McBride: Morning.
Donna Marco: Morning.
[looks at her watch]
Donna Marco: Oh my God, it is!
Ryan McBride: Um, would you, if I asked you an honest question, give me an honest answer?
Donna Marco: [cheerfully] As long as it doesn't incriminate me.
Ryan McBride: Um, do you think I'm personally... boring?
Donna Marco: Yes!
[walks away]


"Baywatch Nights: Possessed (#2.11)" (1997)
Donna Marco: [on speaker phone with Mitch] Oh. Oh, it's so pretty up here. It's so pretty. Mitch! Mitch, are you there?
Mitch Buchannon: Yeah, Donna, hey, uh, how are ya? How are you feeling?
Donna Marco: Mitch, I have somebody with me. I think I'm gonna kill him!


"Baywatch Nights: Backup (#1.14)" (1996)
Ryan McBride: [looking around Nights, where redecorators are hard at work] What is this? What's going on?
Donna Marco: Oh, I'm making some changes.
Ryan McBride: Well you just did a whole makeover!
Donna Marco: Oh that was the big stuff. But we both know, if you want it to fly, you gotta accessorize.