Johnny
Quicklinks
Top Links
main detailsbiographyby votesphoto galleryquotes
Filmographies
by yearby typeby ratingsby votesby TV seriesby genreby keyword
Biographical
biography
Did You Know?
photo galleryquotes

Quotes for
Johnny (Character)
from I Spit on Your Grave (1978)

The content of this page was created by users. It has not been screened or verified by IMDb staff.
I Spit on Your Grave (2010)
Johnny: [while being chained and gagged up by Jennifer] I don't take orders from no fucking woman!

Johnny: I had her creaming in her panties.
Andy: And she had you shitting in yours.

Johnny: [getting Matthew to sexually attack Jennifer] Look at that, Matthew! Look at that. Look at that right there. Hold up, wait a minute! Let's not worry about any of that right now.
[to Jennifer]
Johnny: What's a pretty little thing like you doin' out here all alone?
Jennifer: [she hesitates] l'm writing. l'm a writer!
Johnny: She's a writer...
Jennifer: My boyfriend will be here soon!
[pause]
Jennifer: He's coming up to the cabin!
Johnny: [the men laugh] Is that right?

Johnny: Let me tell you something, Sweetheart...
[pause]
Johnny: There ain't no man in his right mind that leaves a pretty little thing like you out here all alone!

Johnny: [starts sniffing Jennifer] Come here. Come here, have a drink with me. Come on over here. Come here, pretty little thing. Come here, have a drink with me!
Jennifer: No!

Storch: Ma'am, is this your marijuana cigarette?
Jennifer: Um, no...
[pause]
Jennifer: One of the boys must have left it.
Storch: You mean to tell me one of them guys is wearing lipstick? This ain't the big city!
Jennifer: Please, l may have smoked a joint... but that doesn't mean that l made any of this up!
Storch: [makes a call on his radio] This is Storch. l'm at Mockingbird cabin. Gonna need some backup...
Jennifer: [confused] Backup? What could you possibly need backup for? l'm the victim!
Storch: Ma'am! You've been drinking, smoking marijuana cigarettes. You got enough booze in here to put the whole town three sheets to the wind. You're running around in your sleeping garments at the crack of dawn. You gotta see this from my point of view!
Jennifer: [astonished] What? They came in here and they assaulted me! YOU HAVE TO BELIEVE ME!
Storch: Ma'am, l'm just trying to get to the bottom of this. You're making serious accusations about boys I've known since they was kids. And you haven't been altogether truthful now, have you?
[pause]
Storch: Now please, step up against the wall. Shoulder width apart.
[Jennifer is shocked]
Storch: Ma'am, please! Look right ahead. Now... I want the whole story. You tell me the whole thing. You start by telling me what those boys did.
[pause]
Storch: Tell the sheriff the truth... Show Horse.
[another pause]
Storch: Better yet, why don't you show him?
[Johnny enters]
Storch: Show him how that pretty little mouth of yours couldn't get enough as far as I recall!
[Storch feels Jennifer up]
Storch: They do this? Nice little tits!
[Jennifer sobs and groans]
Storch: I asked you a question.
Jennifer: [cries] Please!
Johnny: You show the sheriff your teeth there, Show Horse!

Johnny: [as he unzips his jeans and looks down at Jennifer lying on the ground] No teeth, Show Horse. No teeth!
[Jennifer closes her eyes and passes out]

Stanley: [Stanley runs outside where Johnny and Andy are sitting in front of Johnny's trailer] IT'S GONE!
Johnny: [to Andy, referring to Stanley running] Look at that. Looks like somebody spooked the cattle!
[both chuckle]

Stanley: It's gone. It's fucking gone!
Andy: Jesus, Stanley, calm the fuck down! What's got your nuts in a sling?
Stanley: My camera, it's gone. Someone stole it!
Andy: Maybe you accidentally ate it!
Stanley: FUCK OFF, MAN! This is serious!
[pause]
Stanley: It had the tape in it.
Johnny: What are you talking about?
Stanley: The tape... the fucking tape!
Johnny: The tape Storch smashed to bits? That tape?
Stanley: Oh, man, Storch didn't smash shit. l replaced it with a new one. The Sheriff stomped on the one that had nothing on it!

Johnny: You don't think l can have that anytime l want to?
[pause]
Johnny: Hmm?
[another pause]
Johnny: Let me tell you something: Bitch like that... she come out here for one reason and one reason only; titties flopping in the window like that for everyone to see. Come on, you know...
Matthew: [stutters] No... no! She's not like that, Johnny...
Johnny: They're all like that! Big city, cock-teasing whore is all she is!
[pause]
Johnny: Fuckin' A. Shit, Matthew!
[pause]
Johnny: You wouldn't know what to do with a piece of ass like that if you got it. But you're lucky 'cause I'm your friend.
[pause]
Johnny: I'll show you the way.

Johnny: [Johnny is working at the gas station. He hears a bell ring from a customer; the customer is a young, attractive female with her back turned. He walks towards her] Morning. Hey, there! Can I feel you up?
[the female patron suddenly turns around with a tire iron in her hand; it's Jennifer. She strikes Johnny with the iron bar and knocks him out]

Johnny: Matthew here says that you didn't pay him for fixing your sink!
Jennifer: That's not true; he ran out!
[pause]
Jennifer: I'll take care of it.
[Jennifer retrieves her purse to get money; all of the men chuckle at her]

Johnny: What's the matter?
[pause]
Johnny: You too good to have a drink with us?
Jennifer: Please, I just don't want to have a drink!
Johnny: [Johnny grabs Jennifer's liquor bottle and slams it on her table] What is this SHIT right here?
[pause]
Johnny: 'CAUSE THAT'S ALREADY BEEN OPENED!
[Jennifer starts to cry]
Johnny: Well shit, boys! You were right! She's too good to have a drink with us!
[to Jennifer]
Johnny: What are we to you; a bunch of dirt?
Jennifer: [sobs] I didn't say that!

Johnny: [grabs Jennifer] Matthew, get your clothes off, boy. We're gonna get your cherry popped!
[Matthew shakes his head]
Johnny: Matthew, I ain't asking you a question!
[Matthew fondles with the rubber bands on his wrist]
Johnny: STOP WITH THAT RUBBER BAND SHIT, HOMO!
Stanley: [holds his camcorder on Matthew, egging him on] You wanna talk the talk, you better walk the walk!
Matthew: [stutters] I'm walking!
Stanley: Virgin...

Stanley: [while burning Jennifer's clothes and possessions] Well, that's all of it, right down to her little titty sling.
Stanley: Man, this fire's making me hungry.
Johnny: Well, there's a headline! We gotta finish this shit. We gotta get that car in the garage. Then you can stuff your face 'till you puke!

Johnny: [while gagged by Jennifer]
[stutters]
Johnny: F-Fuck you...
[pause]
Johnny: Fuck y-you!
Jennifer: [calmly] Ornery Stallion, I guess I'm gonna have to tame you.

Johnny: [as Storch suddenly drives up in front of his trailer, tires screeching] Oh, shit!
Stanley: [Storch stops his car, gets out and advances towards Stanley with his pistol] What?
[Stanley backs away]
Stanley: I didn't do anything, Sheriff!
Storch: [shows Stanley the tape] Then you wanna tell me why this was dropped off to my house?
[pause]
Storch: TO MY WIFE!
[Storch angrily runs to Stanley and shoves the tape in his mouth]

Johnny: [approaches Jennifer] So you know you're running a little hot...
[pause]
Johnny: Maybe l should check up under your hood for you.
Jennifer: [Jennifer cracks up laughing] How's that line working for ya?
Johnny: [smiles] Oh, I don't know. How's that line workin' for you?

Johnny: [attacking Stanley after finding out that he kept the tape] YOU'RE TOO DUMB TO KNOW HOW DUMB YOU ARE! YOU KNOW THAT?


I Spit on Your Grave (1978)
Johnny: [after being mutilated] It won't stop bleeding!

Andy: Y'know, sometimes I look at these gorgeous-looking chicks, I mean the ones that look like real knockouts, sexy and all... and I wonder... I wonder if they gotta take a shit, too.
Stanley: Hey, all women shit, women are full of shit.
Matthew: Not my mother!
Andy: My sister is.
Johnny: Aw, man, cut out the shit talk!

Johnny: [to Jennifer after she pulls a gun and tells him to take off his clothes] I don't like women giving me orders.

Johnny: That's so sweet, it's painful.

Johnny: [screaming in pain after being castrated by Jennifer] AW, JESUS! JUST TAKE A LOOK OF WHAT YOU'VE DONE TO ME! OH, GOD! OH! *OH, GO-O-O-O-D!*
[continues screaming and crying in agony as Jennifer walks out of the bathroom and locks the door]

Johnny: [laughing as Matthew is naked raping Jennifer] Take off your fuckin' glasses, Matthew!
Andy: He can't see without his fucking glasses!

Jennifer Hills: You love your kids?
Johnny: Sure I do.
Jennifer Hills: And your wife?
Johnny: She's okay.